13 Mart 2012 Salı

Sevgi Perdemizin 63. Parçası Tijeen'den



Kendim gibi insanları bulduğum için öyle mutluyum ki. Bu parçamız kumaş cenneti Bursa’ dan geldi. Sırf oradaki kumaşlar için orada oturmak bile isterdim. İnsanları çok sıcak. Tijen kurdele işi yapmış. Kurdele işine henüz başlamadım, (her şeyi yapmak zorundayım sanki :)), ama böyle gördükçe içim gidiyor. Tijen bize baharı getirmiş. Çiçeklere kelebeklere bayıldım. Çok özenmiş kendisi. Birde bana pembe ipek bir fular hediye göndermiş. Ya siz böyle yapınca ben utanıyorum J Çok teşekkürler tijeen taktıkça seni hatırlayacağım.








2 yorum:

tijeen dedi ki...

ay çok şükür sonunda ulaşmış
hani derler ya dokuz doğurdum diye aynen bende öyle oldum kikikiki
öldüm öldüm dirildim
dedim "kesin başına bir iş geldi"
çok özendim ya
neyse canım kendine cici bak sevgilerimlee
yakınında olup birleştirme işine yardım etmek isterdim ama ...

mahmur prenses dedi ki...

tijencim bayıldım ben calışmana ellerin dert görmesin. sagol canım romantik butik yardım ediyor dusunmen yeter