3 Şubat 2012 Cuma

Sevgililer Günü Hediyeleri Yola Çıktı

Nurayca tasarımlara, Zeynografa  ve bize tek erkek olarak destek olan sevgili abimiz Özden Beye  ulaşmak üzere yola çıktılar.  Özden abimiz için kocaman bir alkış istiyorum. Işık iyi olduğu için hep aynı yerde fotoğraf çekiyorum ama ne yapayım seviyorum orasını. Gördüğünüz üzere hala kar var, bu aksam yağmur geliyormuş.  Her birine 3 kitap gönderiyorum. Yalnız fotoğrafta çekme lan diye bir kitap göstermiştim fakat eşim gazetecilikle ilgili olduğunu onun yerine bir öykü kitabını daha zevkle okuyacağınızı düşünerek ufak bi değişiklik yaptı. Hediye paketleri Paşabahçe' nin üzerlerini renklensin diye ben boyadım :)  ve yine Paşabahçe'nin  HAYAT EN GÜZEL HEDİYE  yazılı etiketlerini yapıştırdım. İsminize imzalı olduğu için umarım karıştırmadan doğru bir şekilde ulaştırabilirim :)

Katılıpta kazanamayan arkadaşlarım üzülmesinler biz zaten bir çok güzel dost kazandık , mutlu olduk, sevgimizi paylaştık ve paylaşmaya devam ediyoruz . Fakat  bundan sonra ki  çekilişlerim (blog dogumgünüm var 22 Mart çekilişi ) yine sevgi perdesine katılım gösteren bloglar arasından yapacağım. 

Sevgilerimle 
mahmur prenses



2 yorum:

Özden CEYHAN dedi ki...

Az önce kargomu teslim aldım. Emek sarfederek hazırlanmış olan paketi bir hevesle açtım.Güzel bir not, üç adet kitap ve çok, hemde çok şirin kelebeklerrrrr:))
Çidden bende size ve eşinize teşekkür ederim.Sizinde gönlünüz zengin, daha nice zenginlikle dileğimle saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

mahmur prenses dedi ki...

Beğenmenize çok sevindim. Umarım keyifle okursunuz. sevgiler saygılar benden :)