3 Şubat 2012 Cuma

Sevgi Perdesinin 25. Parçası İlayda'dan hobiler



Çok değişik bi çalışma ilk bakışta tam olarak anlayamadım biraz uzaktan bakınca   bi erkek kadınının alnına öpücük konduruyor değil mi ? Ben öyle görüyorum . İlaydacım cok güzel bir mektup yazmış bana  eski mektuplaşmanın tadını hissettim. Birde bileklik hediye göndermiş bana, yapmayın böyle beni şımartmayın mahçup oluyorum , utanıyorum , seviniyorum bir sürü karışık duyguyu bir arada yaşıyorum :)  Teşekkür ederim.  İlayda meme kanserine destek vermek için pembe bir kurdale iliştirmiş . Çok tesekkür ediyorum kendisine bu projede yer aldığı için  elleri dert görmesin.

6 yorum:

Ecehan dedi ki...

sevgi ve aşkla kondurulan bir öpücük görüyorum, ellerine sağlık.

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

evet canım doğru görüyorsun ilk bakışta bnde anlayamamıştım bu etaminin şablonunu görünce sonra farkettim ve cok değişik geldi hoşuma gitti bunu işlemek istedim :) Rica ederm teşekkürlern için asl bn böyle bi proje başlattgın için sana çok teşekkür ediyorum...

siyah kuğu dedi ki...

çok güzel bir çalışma yapanı tebrik ederim,sevgiler..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

İlk baktığımda bende çözemedim ama dikkat edince görebildim. Çok güzel ve farklı bir çalışma olmuş,İlayda hanımın emeklerine sağlık,bilekliğinizi mutlu günlerde kullanın:))

mahmur prenses dedi ki...

sagolun varolun

mahmur prenses dedi ki...

gerçekten çok romantik bir çalışma olmuş tam sevgililer gününe göre