17 Ocak 2012 Salı

Pazar Sabahı Sarıyer

Pazar sabahı hava soğuk olsa da kış güneşinin beni kandırmasına izin vererek düştüm yollara. Beremi taktım kaşkol, eldiven, botlar, çekme halatı , zincir  hepsi hazırdı :)  Artık fotoğraf çekebilirdim. Bir önceki gün gittiğim fotoğraf sergisinin verdiği gaz ile başladım yürümeye. Öyle özlemişim ki fotoğraf çekmeyi, bana çok iyi geldi. Böyle şeyleri daha sık yapmalıyım. 



Ahşap bir evin önündeki patates soğancı çok hoşuma gitti. 


Sarımsağın kilosu  6 lira,  demedi 2 lira, cevizin kilosu 12-14 arasıymış :)



balıkçılar erkenden işe koyulmuşlar

sudaki yansıma çok hoştu

Kırmızı woswos yolda kalmıştı mahallenin gençleri duruma el atmışlar


Bu pembe ev yok köşk yalı her ne ise benim olabilir mi ?


İşte yakaladım seni :) 

Çatlak duvarlardan yeşeren çiçekler bana yaşama gücü verdi





kargaları öpüşsünler diye baya bi bekledim ama şu kargalar hiç romantik değil


tutulan balıklardan nasiplerini alan martılar çığlık çığlığa

Sarıyer' de böyle eski ahşap evleri hala görmeniz mümkün



duvardaki kurabiyeden yapılmış bir süs


temiz hava, yürüyüş karnımı baya bi acıktırdı. Hemen pastaneye koşup  kalp şeklindeki zencefilli tarçınlı kurabiyelerden aldım. Eve gidip çay demleyip huzur içinde keyif yaptım.





6 yorum:

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Ne iyi yapmışsın bende keyifle gezdim,paylaşım için teşekkürler aklım pembe köşk ve pastalarda kaldı:)) sevgilerimle...

mahmur prenses dedi ki...

:)) gelirseniz pastalardan ısmarlayabilirim ama pembe köşk için bir şey diyemeyeceğim :)

romantikbutik dedi ki...

kargalardan bile romantizm bekleyen arkadaşım benim :) pastalara fazla bakmamış olmanı diliyorum :) bi de o pembe ev gibi bi evin olmasını yürekten diliyorum :)

mahmur prenses dedi ki...

evet ya bu kadar da romantik olunmaz ki dimi ama :) Pasta yemedim bir kaçtane kalpli kurabiye yedim. Bak kurabiyeden bile romantizm bekliyorum yok yok ben iflah olmam

pembe ev dileklerin için çok tesekkür ederim. Allahım romantikbutik'in duasını kabul et yarabbim. amin

toprak dedi ki...

Her zaman olmasa da romantizm iyidir.Bende istiyorum o pembe köşkten.Bir gün uyusak sabah gözümüzü istediğimiz, en mutlu olacağımızı düşündüğümüz ortamlarda açsak.Herkesin tüm isteklerinin gerçekleşeceği güzel günler sevgilerrr...

mahmur prenses dedi ki...

toprakçım ne güzel demişsin gözümüzü kapasak uyusak ve açtığımızda mutlu olduğumuz yerde olsak. hayal etmesi bile çok güzel.