23 Aralık 2011 Cuma

Hadi kapılarımızı renklendirelim






                                                          
 


 












  Benim kapı süsüm  işte bu
Taşınma telaşı yüzünden kendim yapamayacağım için hazır bir kapı süsü almayı tercih ettim. Görünce aşık oldum :) Öyle yeni yıl olduğundan filan değil. Ne zamandır istiyordum.  Koçtaş' ta  bu şeker gibi süsü bulabilirsiniz.  Daha değişik renkleri de var.  Ama eminim ki marifetli blog hanımları süslerini kendileri yapmıştır mutlaka :)  Henüz yapmayanlarada fikir verebilir.

6 yorum:

romantikbutik dedi ki...

hepsi çok güzel,seninki deçokgüzelmiş .güle güle kullan canım..

mahmur prenses dedi ki...

sanada örgü yünlerinden yapmak lazım :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

harıka kapı suslerı bayıldım :) sızınkıde hayırlı olsun

Lunapark Queen dedi ki...

Çoook güzel fotoğraflar bnlar bayıldım aklıma da birsürü fikir geldi, teşekkürler paylaşım için! :)

Ben de seni bloguma beklerim, yorumlarını da beklerim :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

mahmur prenses dedi ki...

tesekkürler biricitconsungunlugu :)

mahmur prenses dedi ki...

lunapark queen tesekkür ederim hoş geldin sefalar getirdin. blogunuzu inceledim cok güzel.